miercuri, 15 februarie 2012

Nasol moment...


M-am hotărât şi eu, ca tot românul, să-mi fac blog. şi tocmai când mă frământam cu înfrigurare ce subiect să abordez în deschidere, pică pleaşca. Buca lui Boc, pe micul ecran. Cam naşpa. După ce am trecut peste şocul iniţial, au început să-mi vină tot felul de gânduri.
Unde era serviciul de pază şi protecţie ? În spatele obiectivului e una din ipoteze.
Dar dacă în spatele obiectivului ar fi fost un bugetar falit, lăsat fără salariu/servici/sporuri de către Boc şi în loc de obiectiv ar fi avut o furculiţă/cuţit de bucătărie/praştie/AKM/bazooka ? Cum s-ar fi reflectat acest lucru asupra competenţei şi performanţelor SPP ?
În filmuleţul cu pricina, mai apar personaje, toate cu prosopul regulamentar. Numai Boc e fără. Eu nu sunt un tip foarte pudic, dar sincer, nu m-aş simţi foarte în largul meu fâţâindu-mă în pielea goală într-un vestiar plin de bărbaţi. Din fericire, nu s-a întors cu faţa spre cameră. Mă indoiesc sincer ca păcătosul ar fi rezistat ispitei de al prezenta, fie şi cu o bulină blurată în loc de prosop.
Mă mai întreb apoi dacă locul respectiv, era un loc adecvat schimbării lenjeriei intime. Din câte ştiu, existâ duşuri şi spaţii aferente într-adevăr private, unde intră doar cel în cauză. Spaţiul din filmuleţul ăsta, pare destul de circulat.
Din toată povestea asta, mediatic cel puţin, cel mai prost iese Antonescu. Simplul fapt că a intrat în direct şi a comentat, l-a transformat în perversul de serviciu, deşi n-a spus nimic şocant:
 "Omul n-are nicio vina. A avut el alte pacate. Omul este intr-un vestiar, o fi fost la un fotbal, se schimba... Probabil omul este intr-un grup, pentru ca ceilalti care trec nepasatori probabil erau veniti impreuna. Poate sa fie niste apropiati, asa probabil se explica lipsa de reactie a SPP-ului. Nici Emil Boc nu e devina, nici SPP-ul. Probabil e de discutat caracterul persoanei din grupul ala care s-a pretat la asa ceva. Saracul d-nul Boc, si-asa nu era intr-o situatie fericita... Sincer, la nivel uman chiar imi pare rau. N-are nicio vina, n-a facut nimic deplasat. Eu cred ca un PDL-ist i-a facut-o, ca astia nu sunt de incredere nici intre ei". Mă rog, poate ultima frază a zgândărit nişte răni şi a trezit nişte bănuieli... O întrebare întrebătoare, care văd că nu zgândăreşte pe nimeni, este de ce a fost solicitat doar Antonescu să-şi dea cu părerea, nu şi Ponta. sau n-am aflat eu... Se observă tot mai mult în ultima perioadă, o tendinţă de mângâiere pe creştet a lui Ponta, în timp ce Antonescu e dat ca exemplu negativ şi trimis la colţ cu orice ocazie. Bine, nici el nu face prea multe eforturi să schimbe impresia de... hai să-i spunem superficialitate pe care o degajă.
Paradoxal, Boc iese destul de bine din povestea asta. Trecând peste faptul că de acum înainte, în loc de "premierul Boc" s-ar putea ca pe la colţuri să i se spună "premierul Bucă", în rest, a schimbat imaginea de agresor (asupra nivelului de trai) cu imaginea de victimă. În viaţă, dacă se întâmplă vreodată să te întâlneşti cu un grup de cetăţeni cu lopeţi (pentru dezăpezire), e preferabil ca atunci când eşti recunoscut, aceştia să exclame "ha ha, uite-l pe ăla care a apărut în curu' gol la televizor" decât să strige "pe el, ăsta-i ăla care ne-a luat banii".
Despre moralitatea emisiunii care a declanşat toată tărăşenia, nu prea e nimic de zis, pentru că nu există. Însă realizatorii nici nu pretind aşa ceva. Toată povestea se încadrează perfect pe formatul lor. Din punct de vedere legal, iarăşi, mă îndoiesc sincer că vor putea fi agăţaţi. Mă amuză în schimb ipocrizia greţoasă a majorităţii comentatorilor şi a presei care condamnă cu sfântă mănie gestul, dar afişează filmuleţul, sau cadre esenţiale din el pe prima pagină. Ce, numai păcătosu' ăla să aibă rating/trafic ? La fel, majoritatea comentatorilor pe forumuri îşi încep comentariile cu "eu nu urmăresc emisiunea aia de căcat dar am văzut ce i-au făcut lu' bietu' domnu' Boc". Şi dă-i şi luptă.
Ei şi în încheiere, că m-am plictisit deja de subiect, câteva întrebări retorice:
Dacă l-aţi vedea pe Boc sau pe oricare alt politician pe stradă, în pielea goală, l-aţi filma cu telefonul mobil ? Da ? Mulţumesc.
Dacă l-aţi vedea pe Boc sau pe oricare alt politician la ştrand sau la plajă, în pielea goală, l-aţi filma cu telefonul mobil ? Da ? Mulţumesc.
Dacă l-aţi vedea pe Boc sau pe oricare alt politician la o piscină unde are acces oricine plăteşte un bilet, în pielea goală, l-aţi filma cu telefonul mobil ? Da ? Mulţumesc.
Dacă l-aţi vedea pe Boc sau pe oricare alt politician la o sală de fitness unde are acces oricine plăteşte un bilet, în pielea goală, l-aţi filma cu telefonul mobil ? Da ? Mulţumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu